sagaarvidsson

1a augusti

Publicerad 2010-08-01 12:53:42 i Allmänt,

Wow, kan ni fatta att det är augusti redan? Vart tog sommaren vägen? Tiden går så otroligt fort nu för tiden, det är nästan så man blir mörkrädd när man tänker på det. Usch, jag börjar känna mig gammal. om enbart ÅTTA månader kommer jag vara 22 (!!). Usch hemska tanke.

Har sovit otroligt dåligt inatt, trots det var jag uppe i tid att köra igång kvart i sex. Vädret är rätt fint idag, men trots det kan vi inte använda alla hagar ännu. Nu säger dom att det ska bli regn igen, och jag hoppas verkligen att dom har fel. Ted-kursen kör ju igång på tisdag... Har bestämt mig för att bara rida två pass denna gången, vill hoppa på onsdag och torsdag. Att köra fem pass känns lite tufft igen.

Såg sista avsnittet på "the vampire diaries" säsong ett igår, och hjälp! Nu vill jag ha säsong två, tack!





Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-08 19:36:34

vill du veta en sak? DU SUUUUUUGER PÅ ATT UPDATERA!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela