sagaarvidsson

Put your fist on your chest

Publicerad 2010-04-02 19:52:35 i Allmänt,

Jag är på så himla bra humör!! Red ut Ida, som höll på att placera mig i det vattenfyllda diket ca fyra gånger på 40 minuter... Riktigt härligt var det dock, soligt och varmt och pigg unghäst. Bättre kan man knappast få det.
Eller jo. Jag red ju min egna en stund med. Där kan vi snacka överskottsenergi! Så fort det kom ett oväntat ljud såsom om Siri och Trixe råkade slå i en bom, kom det en brall och 170 speed framåt. Men annars jobbade han trevligt den halvtimmen som jag red. Jag har varit duktigt och satt mig ner och gjort ett träningsschema för de första fyra veckorna idag, och där har jag planerat in vila imorgon. Han har ju tagit det lugnt efter allt, och pga att det drog ut på tiden med ägarna har han ju hunnit samla mycket energi, och även en del extra mage. Så det är rätt lugn igångsättning den första veckan, sen räknar jag med att träna för Ted den 11e april.

Middag hos Sohlmans ikväll, härligt med färdiglagad mat igen. Jag var ju duktig och bjöd Siri på lunch idag. Haha hamburgare och strips, med en härligt stor sallad. Duuktig Saga!!!

http://www.youtube.com/watch?v=BVN0IPm2xRw&feature=related

Life isn't fair for the people who care
Stick your nose in the air and that's how you go far
So go tell your lovers, your fathers and brothers
Your sisters and mothers how lucky they are

Light speed, out of my mind
I'm hurt, but I'll be fine
Put you fist in the air,
Raise your voice and declare,
Singing: We don't care

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-08 00:21:31

sv: okej, jag säger åt na att ringa dig nu (20 ööver tolv) ;) nej men hon kanske kan ringa imorgon? haha eller idag kanske man säger! Vem gilla du mest?



HAHA jaa riktikt smart gjort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela