sagaarvidsson

hästutrustning letas

Publicerad 2010-04-30 17:20:30 i Allmänt,

Japp nu är det sista april. Och jag sitter här på tåget. Letar hästutrustnign för fulla koppar, är i desperat behov av ett regntäcke strl 145, träns strl cob och senskydd full. Har du det liggandes där hemma så lämna en kommentar vettja. Annars behövs ju även diverse saker.

Däremot hade jag mer hästsaker hemma än jag trodde, har lyckats packa resväskan så full att handtaget gick av när jag drog väskan uppför mördar-backen där hemma. Hehe, kul värre. Men jag behöver verkligen alla de sakern, hade velat ta med mig ännu mer men det får vänta tills los parents kommer ner på besök efter l'espania. Kul för dom.

Aja, nu är det vidare letande som gäller. Försöker att inte tänka på min geisha som ligger här i väskan bredvid mig, ska försöka spara den en stund till. Vilket är detsamma som att lägga godis i en unges hand och säga åt den att vänta till senare. svåååårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela