sagaarvidsson

27e april

Publicerad 2010-04-27 07:17:45 i Allmänt,

...För det är ingen vanlig dag,
Nej det är SAGAS födelsedag
HURRA HURRA HURRAAA

Japp. Då var man gammal. Kan lika gärna plocka fram käppen och rullatorn nu redan och börja njuta av livet som pensionär. Men något positivt ääär; Storvik ikväll, YEHMAN

Tränade med Gripen för Marjut igårkväll, första passet utomhus. Vi kan väl säga att min häst går på någon sorts överladdning och hoppar och galopperar som om det gällde livet. Men fan vad kul det är! Han är ju helt underbar hästen min. Hakade såklart upp mig på lankhindret, men han rev det bara en gång. Hatar när det blir så, men det är väl som Marjut säger, att jag börjar tänka för mycket. För de första 7-8 sprången är helt klockrena och sen kommer det ett hinder som jag inte får till det på och sen rider tänker jag för mycket. Men jag lär mig ;)

Nu ska jag jobba, see yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela