sagaarvidsson

22a april

Publicerad 2010-04-22 07:13:16 i Allmänt,

Sitter här och väntar på att hästarna ska äta upp sin frukost. Ser ut att bli en skitdag rent vädermässigt, men jag är själv på riktigt bra humör och mår mycket bättre idag. Kroppen känns utvilad och laddad, great!

http://www.youtube.com/watch?v=vwsT9qNW2vs

Vet inte om det är något fel på mig, men den här låten gör mig på studshumör och jag vill bara stå med armarna i luften och kasta runt på hårkalufsen, men då råkar jag ju ha bytt rumskamrat och hon är inte en sån som uppskattar halvvilt dansande i köket klockan sju på morgonen. Jag vet, tråkigt värre!! Så jag hoppar omkring inombords istället.

Jag saknar mitt blonda hår, tänker fixa tillbaka det sen när sommaren kommer. Nu ska håret få vila ett tag. Inget fel på att vara rödhårig eller så, bara att blondiner faktiskt har det roligare. Ärligt.

Kommentarer

Postat av: mumin

Publicerad 2010-04-22 08:58:20

Man får garanterat hoppa runt även om man har en tråkig roomie!! (Har det nånsin stoppat dig förut??) OCH SPECIELLT TILL DEN HÄR LÅTEN!!!! AAAAAHHH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela