sagaarvidsson

21a april

Publicerad 2010-04-21 22:14:52 i Allmänt,

I look like shit and feel 10 times worse.
Shit vad jag har mått dåligt denna eftermiddag. Huvudvärk så jag kräktes och var tvungen att avsluta min abretsdag tidigare än vanligt. Hatar när det häner. Sov i soffan från fyra till sju, börjar piggna till lite nu äntligen. Men har inte kunna äta sen lunch. Börjar nästan bli hungrig.

Såg nyss "the bourne identity", rätt bra. Det roliga är ju då att jag sett 3/4 av den sista filmen, så.. Men det är bara en klassisk saga, se slutet innan jag sett början. Så är det alltid med mig och filmer, böcker osv osv.

Har inget roligt att säga idag. Missade ju naturligtvis Jonas träning ikväll, och eftersom jag är hemma tisdagkväll-fredagkväll nästa vecka missar jag även Daniel på torsdag och Ted på fredag. Riktigt tråkigt, men sånt är livet. Kan ju faktiskt träna veckan efter det. Kanske är bra om Alex får vila lite från hoppning en stund eftersom jag hoppat en del.. Vi får se, med lite tur kan jag hoppa lite för Marjut någon dag innan jag åker hem istället. Menmne, nu ska jag försöka mig på konsten att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela