sagaarvidsson

1a april

Publicerad 2010-04-01 15:39:30 i Allmänt,

Okej, spännande och totalt avgörande möte ikväll. Snälla håll tummarna för mig nu. Viktigt att det går min väg denna gången, jag behöver detta. Bossen verkar iaf tro att det blir en positiv utgång och jag vet att hon brukar ha bra koll på läget, men man vet aldrig. Det har hänt så mycket den senaste veckan att jag knappt vet vad som är vänster eller höger längre.

Det lustiga med mig är att när jag är mpå bra humör är jag det i flera veckor, och när jag är på dåligt humör och i en svacka är jag det i flera dagar med. Helt konstigt, borde ju kunna växla lite tycker jag...

Meeeeeeeen, jag hoppas det går vägen. OM det gör det lovar jag att berätta vad detta möte handlade om och vad det innebär. om det inte gör det.. då får ni nog inget veta.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela