sagaarvidsson

18e april

Publicerad 2010-04-18 10:28:14 i Allmänt,

"Hej Saga. Jag har en flaska multivitamin här nere. Vill du ha den?"
"Ursäkta, men en flaska VADÅ?"

Hehe, jag känner mig så duktig ibland..

Jobbar ensam idag, första dagen på en ny arbetsvecka. Rätt kyligt ute men fint väder iaf! Toppen toppen det. Sitter här och tar en snabb fika, ska vara nere om fem minuter igen, så det gäller att knappa fort på tangenterna medan man tuggar smörgås. Lite sån där megaviktig info; jag vill ha godis. Och det pissiga är att jag redan bestämt att jag inte får köpa det förns nästa lön. This sucks.

Annars är allt fint, jag har andats klart och ser inte rött längre, tur att man inte är arg dygnet runt. Jag har bestätm mig för att försöka bli vuxen och släppa det där istället. Duuuktiga jag!!!

joobb

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-04-21 11:04:21

Uppdatera bloggen lite oftare för jag har inget att göra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela