sagaarvidsson

17e april

Publicerad 2010-04-17 15:47:57 i Allmänt,

Här sitter då det rödhåriga monstret. Jag alltså, för att undvika missförstånd.
Ska strax ner och rida Ida, red henne igår och då var hon hur fin som helst! Red även Alex och Fenny igår.
Red Alex i lite lätt markarbete för Marjut tidigare idag, kände att jag behövde räta ut några frågetecken i min ridning och nu känns det visserligen som att jag har en del jag behöver tänka igenom de närmaste dagarna men ändå bättre. Hör att Siri är i stallet nu så jag borde gå ner och se om vi ska ta sällskap på en uteritt, får se.

Jag är lätt sur på min medarbetare just nu men jag tänker inte skriva mer om det, för man vet aldrig vem som läser, men kort och gott är det fan ingen som tvingar henne vara här-- om hon inte vill vara här kan hon flytta tillbaka till sitt travstall. Och därmed punkt.

Andas-- ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela