sagaarvidsson

11e april

Publicerad 2010-04-11 09:42:15 i Allmänt,

Om en sådär 40 minuter är det dags för träning, spännande spännande. Jag är rätt taggad men smtidigt lite nervös, för jag har inte ridit för tränare nu på ca 4 veckor, och heller inte hoppat Alex på den tiden pga diverse omständigheter. Så det ska bli riktigt spännande att se vad han går för. Jag skulle tro att han har rätt mycket energi och tryck idag, trots att jag försökte tömma honom igårkväll. Han är laddad varje dag nu, rätt så roligt faktiskt även om det är mindre bra ibland. Hehe

Annars händer inte mycket idag, jag lyckades sova hela tiden fram tills dess att alarmet ringde, vilket innebär att jag är rätt trött för annars vaknar jag alltid vid sju. Så kanske blir det en powernap där vid lunch, vi får se. Och oj vad jag är duktig på att skriva utan att se på tangentbordet. Det är fan sjukt att man har det inmemorerat vart vilka knappar är. Konstigt hjärnan fungerar egentligen..

Aja, nu ska jag ner och kolla till min lilla pålle.

Kommentarer

Postat av: Mikaana

Publicerad 2012-02-03 11:10:02

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela