sagaarvidsson

10e april

Publicerad 2010-04-10 10:53:43 i Allmänt,

Nu kan ni andas igen gott folk, Saga is back.
Inte ens igår när jag var ledig hann jag blogga, men idag tar jag en liten fikapaus och sätter mig här. Sohlmans är påväg tillbaka äntligen, så nu är vi snart inne i vanlig rutsh igen.  Igår var jag duktig och red fyra hästar, longerade två OCH mockade klart Alex grushage. Duuuktiga jag!!!

Imorgon är det Ted-träning, och det ska bli kul att vara med. Nu var det ett tag sedan som jag tränade igen, har ju varit en hel del svängninagr fram och tillbaka med diverse, men nu har jag iaf sadel tillfälligt och resten ordnar sig. Jag är positiv till framtiden. Det verkar ljusna ännu mer :)

Nu ska jag vara duktig och joooobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela