sagaarvidsson

Tredje gången gillt ;)

Publicerad 2009-09-19 23:06:53 i Allmänt,

Tredje gången jag bloggar idag, har jag brist på annat tro..?
Kom precis in från cykelturen ifrån Moni, var uppe i Rabo och såg på film med henne och Anna. Vi såg en Hugh Jackman rulle, blev ju lite frälst efter X-Men igår, så idag blev det Australia, där även Nicole Kidman är med. En trea av fem. Hade förväntat mig mera (!) mycket mera..! Alltså, får jag säga att den börjar som att man skulle se på en parodi? Helt weird... Menmen, han är ju bra iaf ;)

Jag hade en fästing på min tattuering (av alla ställen..) idag, Anna fick hjälpa mig ta bort den. Jag stod där redo med sågen och skulle precis köra igång när hon räddade min högra arm. Vilket kanske var bra om jag tänker efter, jag är ju trots allt högerhänt.. Konstigt bara med en fästing, det är den andra i år och jag har ALDRIG haft fästing före denna sommaren.. Nått är på väg att hända... :v
The tide is changing, I can feel it in the water

Menmen... Nu ska jag gå och göra annat. Kanske blir det ytterligare någon rulle, vi får väl se! Pusshej, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela