sagaarvidsson

8e september- When I'm with you

Publicerad 2009-09-08 22:00:46 i Allmänt,

Min fina katt har rymt från moster Heli. DUMMA HENNE! Dum katt, minst sagt! Jag blir lite ledsen... :(
vad ska jag göra nu liksom...? My soulmate är lost för alltid... :P Haha nä nu ska vi inte överdriva.

Var in till Sandviken med Moni, hade tänkt leta efter henne men blev påmind om att det är bättre att avvakta och ge henne en chans att gå tillbaka till Heli innan jag lägger mig i. Håller tummarna hårt och önskar att Bus går tillbaka. Min katt...

Meeeen, annars är det gött! EN viss person vet hur man charmar och får ordning på dagen (!) trots dåliga nyheter, så annars det är riktigt gött! Börjar komma in i livet i Storvik igen, även om jag säger "där hemma" när jag pratar om Mariefred osv.. Menmen

Btw så lirade jag lite Singstar med Moni och ägde på alla låtar där det var en manlig ledsångare av nån sjuk anledning... Hmm... Men sen äre inte mitt fel att jag inte klarar Carola-låtar!!!
Och Idol, omg behöver jag säga mer än JURYN <3 Helt insane!!

Och vet ni, min nacke har börjat haka upp sig, jag fastnar och så klickar det när jag böjer mig framåt eller rätar upp mig. Sjukt.

Nu ska jag göra annat, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela