sagaarvidsson

7e september- The girl is back in town

Publicerad 2009-09-07 21:04:14 i Allmänt,

Nu är jag i Storvik. Efter att ha lämnat av min underbara kissekatt Bus hos moster Heli och lämnat kissen Börje i Mariefred så är det tomt. Jag saknar framförallt Bus. Min fina katt... Mycket finaa katt!
Jag saknar dessutom den virriga Elin, jag trodde inte det skulle bli så himla tomt. Men det är det.

Men annars hör'ni, så är det förjävla skönt att vara hemma där med familjen igen! Jag har saknat alla.

Men ja, mer update bjuds det inte på, ska fortsätta flytta in i mitt rum och fortsätta städa. Jag trodde jag var skitig av mig.. Uttrycket; You ain't seen npthin' yet kändes som en passande fras.. Och värre blir det med lite otur eftersom det finns en ännu ej öppnad garderob att städa ur..
Menmen, good luck chuck som man så fint säger these days.
Pusshej, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela