sagaarvidsson

7e september- I'm coming back home

Publicerad 2009-09-07 09:24:03 i Allmänt,

Idag flyttar jag. Sitter här på golvet bakom soffan men framför min tillfälliga säng på Björnnäs Gård.
Vet inte om jag riktigt förstått ännu att detta innebär att jag inte kommer tillbaka hit. På riktigt alltså. Ska såklart besöka och hälsa på, har i stort sett lovat alla det nu, så då är det väl bara att göra som man sagt :)

Festen i lördagskväll var grejt, en perfekt avslutning på min tid här! Det är roligt med sånna tillställningar och det bjöds på häst-stjärnor, härlig mat, gubbar på stolar som halvstrippade för the boss, jag fick lära mig Hästens skål (här står man på bordet dock!), det var ett riktigt bra live-band som spelade till ett-tiden ungefär och vi hoppade upp och ner medan de lirade av den ena rock-klassikern efter den andra, sen blev det dans till tjugo i tre för våran skull innan vi gick upp och lade oss! Riktigt rolig kväll, dock har jag träningsvärk i ena vaden och som faaaaan i nacken! Påminnelse till mig själv till nästa gång är uppsatt hår, fy fasen säger jag bara. Och att det var lite hårt att börja jobba på morgonen igår behöver jag kanske inte nämna... :P

Avslutningsmiddag hos Sohlmans igår, trevligt trevligt. Även om jag som sagt inte insett att jag ska härifrån nu. Menmen.. Ska fortsätta kolla att allt är packat och dona, ni får ha det så bäst så länge!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela