sagaarvidsson

4e september- Break a leg ;)

Publicerad 2009-09-04 18:21:14 i Allmänt,

Jag luktar som en blöt katt, är alldeles dyngsur och är hungrig. Feed me!
Jag gillar det här med att sluta på jobbet. Idag bjöd Lotta, Anders och Karin på bullar och tårta!! Gissa vem som blev glad ;) Att jag sedan fick ett litet bidrag till Spanien gjorde inte saken sämre... :D
Sedan efter intag (och flera liters regn innanför kläderna typ) så fick jag även ett glass-bidrag av Agneta och familjen, snacka om lyckad dag!

Annars är det förberedelser inför festen imorgon som gäller, vi fixade och donade i ridhuset till sent igår och idag lades det golv. Gissa om jag är glad att det är ballerina-dojor imorgon för min del eller? De som kommer med stilettklackar kommer trilla och slå ihjäl sig :v

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela