sagaarvidsson

3e september- A day to die for?

Publicerad 2009-09-03 17:28:45 i Allmänt,

Ni vet hur de säger att man aldrig ska önska att en dag ska ta slut, då det alltid finns någon där ute som ber för att dagen aldrig ska ta slut? Döende, de som ska lämna någon osv osv? Sorglig tanke egentligen, men i vilket fall så är det här en dag som jag vill att ska ta slut. NU vore bra.
Jag är arg, irriterad, nära inpå ledsen och bara allmänt pissed off. Den här dagen har kanske inte varit dålig på något sätt, men jobbet har varit så himla jobbigt. Det är stressigt, jag vet inte vart jag ska ta vägen och bitvis ser jag in-och-ut. Piss dag.

Känner att det här blev en glad, positiv och allmänt upbeated bloggning, men ibland suger allt. Utan någon egentlig anledning kan tyckas. Längtar inte efter festen heller. Bara skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela