sagaarvidsson

2a september- Now I ain't getting into heaven

Publicerad 2009-09-02 22:30:49 i Allmänt,

Elin ser på Dawsons Creek, now who's the geek?!
Det är så... 2008... Eller när jag nu köpte dom.
I vilket fall är det en väldigt smörig serie, har extremt svårt att föreställa mig att det finns killar eller ens tjejer som är sådär. Men jaja, underhållande på många andra nivåer, typ två.

Red Abbe nyss, tog en galopp på rundbanan i fullt tempo, riktigt sweet! Skönt att rensa tankarna lite. Kan behövas ibland. Inte för att jag har många tankar just nu, men en är mer än noll och tar upp extremt mycket mer plats. Who knew?

Hm, annars händer det inte direkt mycket, inte... Jag har hoppat av ekonomi-kursen pga vissa omständigheter angående sluttentan, men som Elin sa; när det gäller mig är hon inte förvånad. Typical me, tydligen. Läskigt att en som inte ens kände mig under min studieperiod tycker det. Spooky.

Nu ska jag fortsätta leta jobb, puss på er!
Och just dte, jag har återfunnit min kärlek till Jon Bon Jovi, framförallt Blaze of Glory albumet. Bäst är Santa Fe utan tvekan.

And I blame this world for making
A good man evil
It's this world that can drive a
Good man mad
And it's this world that turns a killer
Into a hero
Well I blame this world for making
A good man bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela