sagaarvidsson

27e september- A la Espania

Publicerad 2009-09-27 12:31:31 i Allmänt,

Saga är i Spanien, och kommer det ett "a" för mycket nu sa är det för att det inte finns ett ao, alltsa a med ring ovanför!

Msn suger, jag kommer inte in härifran men men, jag har en dator iaf, tur det eller vad säger ni? Nu kanske ni undrar hur det kommer sig att jag sitter pa ett internet-café sa här en spanien-dag klockan tjugoöver tolv? Jo, det regnar ute. Inte sa mycket, men till räckligt för att jag ska halla mig inomhus en stund till.

Annars har jag det bra, bättre än jag kanske förtjänar med tanke pa vissa omständigheter, men det skiter jag i. Dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i ;)
Förutom idag, sa var det trakigt väder igar med, vi var en snabb sväng ner till poolen, men gav upp vid lunchtid. Sedan kom regnet pa eftermiddagen, sa vi satt uppe och gjorde en massa inomhussaker istället. Nu är det sa att jag behöver vissas adresser, exempelvis din nya MONI! Sedan ska jag leta reda pa eniro pa vissa andras, minns ju knappt hälften av folks adresser längre... Och om det är nagon som känner att den förtjänat ett kort men inte far ett.. Ursäkta i sanna fall! Eller ocksa är det bara du som tycker att du borde fa ett medan jag tycker annat :V Vi märker väl. Fan, jag är väl inte gjord av pengar heller.. Kanske jag borde sam-skicka vykort? Typ Till; Monika Dahlqvist Adress-Storvik OCH Farmor Arvidsson Snaviken? Kan man inte göra sa? Borde man ju kunna..? jag ska testa!

Äter som en gris, massa glass och diverse godsaker gar ner ska ni veta, men inget godis dock. Duktiga jag, haha... Har dessutom hallt mitt löfte att börja plugga böcker sa jag verkar smart till högskoleprovet, läser en ny varje dag. (NÄR ÄR DET BTW?!) Maste kollas upp, och det snart! Maste köpa lite engelska böcker med, sa jag kan plugga lite ord som jag kanske inte fattar. Mycket jag borde göra. Menmen, ha det bäst sa länge, sa ska jag försöka komma in och uppdatera senare!

Ha det PUSS  

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-09-27 18:41:21

pffff lycka till med vykorten! x)

Postat av: Elin nr 2

Publicerad 2009-09-28 10:03:53

Borde vara den 24.10. Åtm har jag tänkt söka mig mot sthlm då. :) Vadå läsa böcker förresten? Måst man vara smart också?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela