sagaarvidsson

23e september- Packa packa packåsna..

Publicerad 2009-09-23 22:50:46 i Allmänt,

Jag suger på att packa, ärligt. Jobbar hårt på det just nu, men vilken tröja är bäst, vilken klänning, vilka byxor väger minst osv osv. Ujuj. Försöker hårt att inte låta som världens tjej, men det är lite svårt.

Klippte mig idag, var väl på tiden! Blev lite kortare än innan (nähä?!) eftersom det var ganska slitet, men jag är rätt nöjd ändå.

Spännande imorgon. Spännande spännande. Fast jag är ändå inte så taggad, av någon anledning. Hm, kanske taggar jag imorgon? Får väl se! Just nu känns det iaf som jag skulle platsa bra i någon av "Ensam hemma"-rullarna, ni vet när de packar i kaos kvällen innan? That's the way I feel.

Trevliga dagar annars, synd bara på tidsbrist. Men konstigt nog är det så att alla drar i en, helst samtidigt, och jag vet inte hur jag ska balansera det. Blir bra att åka iväg en liten stund.

Nä, packa klart nu ditt slöa fanskap.. Pusshej på er, hörs inte på några dagar nu, take care!

Kommentarer

Postat av: Christobal el Svingo de Malmströmico

Publicerad 2009-09-24 00:10:48

Hade så jävla gött i Spanien! Och glöm inte att hälsa(!).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela