sagaarvidsson

21 september- Kings of Leon, jo tack för den..

Publicerad 2009-09-21 23:16:58 i Allmänt,

Ena dagen bloggar jag tre gånger, dagen efter noll. Känns inte mer än rättvist att jämna ut siffrorna med en idag!

Gjort en hel del nyttiga saker idag, inte mer än rätt att jag förtjänade en glass nere på Lappens med gott sällskap?? Tycker inte jag iaf!
precis inkommen, äter inköpt ostkaka och sylt, men jag är grym besviken!! Ostkakan som serverades som dessert på Björnnäs kommer jag aldrig kunna uppleva igen, men det här var verkligen ett bottennapp! Jäkla skit också... Jag drömmer om den ostkakan, mhm mhm!!

Träningsvärk deluxe i magmusklerna btw, ingen berättade för mig att det var så jobbigt att bli skjutsad på moppe i två timmar (!). Usch.

Menmen, 11 % kvar av batteriet på datorn, så god natt på er. Snabb update idag iaf. Nu ska jag leta efter min bitchkatt som gömt sig när herrarna kom in. Barto som vart så förvånandsvärt snäll... Hon är konstig ibland, Bus..

Och japp, tack för den Elin, nu kommer jag ha den låten på huvudet resten av dygnet.. Och najs, telen är kvar i stallet.. Moni, skicka tack??
God natt på er, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela