sagaarvidsson

1a september- Fem dagar

Publicerad 2009-09-01 12:40:06 i Allmänt,

Vet ni vet ni vet ni? Nästa tisdag börjar Idol, yaaay! :D
Dock har jag ju flyttat hem tills dess, så vi får väl se om teven är ledig eller ej... Men annars kommer jag och våldgästar dig, Moni!!

Annars jobbdag som vanligt, precis käkat heta kotletter med spagetti yummie yummie! Ska ta paus en stund nu, sen är det jobb igen. Ska försöka skriva lite på min inlämnings-uppgift med, eller så blir det senare ikväll. Har kommit en bit, på tankeplanet i alla fall :P

Ha det gött så länge, vettig update idag jag vet, pusshej!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-09-01 16:39:34

bara så du vet kmr du å våldgästar mig!

Postat av: Möni

Publicerad 2009-09-01 19:09:30

Vi borde ha Idolkvällar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela