sagaarvidsson

19e september

Publicerad 2009-09-19 13:18:12 i Allmänt,

Nej nej neeeeej!! Det som inte får hända har hänt; jag är ap-förkyld! Skiiiiit också...
Jag skyller på Moni...

Annars händer inte mycket just nu, var hos Moni med tvillingarna igår och såg på Idol och käkade pizza. Inte helt fel ;) Såg sedan X-Men II med pappa, har aldrig sett någon av dom filmerna, men jag gillade den! Verkligen! Så nu vill jag se ettan och trean. Ska leta rullar i hyllan senare.

Har nu vart på affären, hunnit börja tvätta, diska och skala potatis. Jag är duktig jag :)
Bus trivs ganska bra men har hittills lyckats skrämma skiten ur de andra tre hankatterna, inklusive den stora Barto. She's a bitch. Without any doubt.

Menmen, ska fortsätta vara nyttig och duktig och käka godis (a) medan jag hänger tvätt. Sen ska jag se Stepbrothers   med bl.a Sean Williams Scott (American Pie) och håller tummarna för att den är bra. Väntar och ser om Elin hör av sig om vi skulle hinna hitta på något idag eller inte, vi får väl se hur det blir med dagen. Troligtvis upp en sväng till Rabo ikväll och kanske se film? Märker väl...

Ha det gott gott folk ;) Pusshej

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-09-19 19:10:56

oj de glömde jag :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela