sagaarvidsson

19e september- taggad och klar

Publicerad 2009-09-19 17:01:14 i Allmänt,

Okej jag har börjat komma längre på min eget-företagande-skiss. Dock skulle jag kanske behöva någon att starta samarbete med? Känner någon någon som inte är alltför gammal (gärna under 90-års strecket sådär...) så skicka ett mail till mig vettja ;) ( [email protected] )
Söker någon som har kontakter, kan hästar och är bra på att rida. Ålder 18-..89?
Och som har tid och vilja att vara med, som tror på sig själv och kanske också har kunskap av den ekonomiska delen.

Undrar om det är för att jag har råd att vara billig som jag är så taggad? Från 2500 för ponny och 2800 för häst känns inte dyrt. Men då är heller inte hovslagare inräknat iofs. Men det här med eget känns som det kan gå att få ihop, jag är riktig taggad faktiskt! Om jag bara kunde få komma igång nudå, men jag ska ju till Spanien först. Så det är först aktuell från oktober.

Men det känns som 16 år av hästar, utbildningen och försäljningen av Dino och alla andra hästar som bidragit till att jag lärt mig så mycket mer, äntligen kan komma att ge betalning. Kanske. Vem vet. Jag är i alla fall seriös. Hoppas på att det kan väga upp det faktumet att jag inte tävlat direkt mycket, att jag inte har ägt hästar värda 500 tusen med plus bakom, och att jag bor mitt i ingenstans. Menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela