sagaarvidsson

17e september- You make me feel

Publicerad 2009-09-17 00:48:34 i Allmänt,

Wow, det här borde få gå under 16e egentligen, men är klockan efter tolv så är den!

Efter att fått tips angående min bortsprungna katt begav jag mig in till Sandviken med buren i högsta hugg, men gick bet :( Ingen katt. Men förhoppningsvis vet jag vart hon finns nu.
Ska till Stocksbo imorgon med farmor, ska höra om jag kan sova över där efteråt så kan jag leta katt hela dagen om jag vill på fredag! Jag är stressad.. Börjar bli dags nu!

Håller på och letar jobb, men efter allt idag så är jag säker; att starta eget är bästa och för tillfället enda utvägen.
Hästjobb kan jag få bara jag blinkar med mina refernser, framförallt utlandet, men jag har ju precis flyttat hem och det av en anledning; det är HÄR jag vill vara just nu. Det är jobbigt och slitr på en att vara borta från vänner och familj under långa perioder. Annars hade jag stannat på Björnnäs. Som jag förresten saknar om dagarna. Ine jobbet så mycket som hästarna och personerna! Ingen fattar min "Akta- ANKA". Jag gråter inombords...

Men nej. Starta eget. Ska ordna lite saker. Men det är ju strax Spanien, så kan inte göra hur mycket som helst på sju dagar.. Men i alla fall kolla om det finns intresse där ute, annars är det ju ingen direkt mening. Men ärligt. Inridning, tillridning och utbildning vet jag ju att jag kan. Problemlösning och travare tillhör ju bara mina största intressen, finns inget bättre än hästar som ger utmaningar! Helt insane. Bäst av allt vore att köpa in en häst (travare?!) utbilda, kanske tävla och sälja. Eller om någon vågar satsa på mig och lämna sin försäljningshäst här. Men det är svårt att få folk att lita på en 20-åring. Den där tvåan och nollan säger inte så mycket om hur jag är som person, utan bara att jag är ung. Stupid.. Menmen.

Red idag igen, ÄNTLIGEN! Inte ridit sen jag flyttade hem för TIO dagar. Inte brist på hästar direkt, snarare tid. Tros att jag inte gör något om dagarna. Förutom letar katt, ränner i Sandviken, och som idag i Valbo. Ujuj.

Menmen, tänker på dig ;) Pusshej och godnatt så småningom

Kommentarer

Postat av: K.Svingen

Publicerad 2009-09-17 10:47:54

Starta eget låter ju sjukt ballt :D

Postat av: Elin

Publicerad 2009-09-17 13:38:03

Men du kan ju alltid dra dina akta-anka iaf och skratta för dig själv lite sådär mystiskt. Kanske är det iaf nån som skrattar ÅT dig... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela