sagaarvidsson

14e september- finemang

Publicerad 2009-09-14 11:23:49 i Allmänt,

Efter en helg i Göteborg (jag såg massa träd, stoora hus och inte så mycket sol) sitter man här och undrar vad man ska göra med dagen. Jag vet ju att jag har tandläkartid, jag vet bara inte vilket tid det är. Jag vet också att jag inte vill åka in till tandläkaren, men att jag borde eftersom en viss Saga har hål. Men det är dyrt.

Jag vet också att jag borde ta mig in till Sandviken med bror bara han vaknar någon gång, och att jag borde gå till arbetsförmedlingen (SUCK!) och att jag borde sätta upp lappar efter min fina katt (kan ingen ringa ang henne aldready...)

Jag vet en massa saker som inget vet att jag vet! Helt otroligt. Jag ska försöka hänga lite med Moni idag, vill se på en massa film och tv (men som vi alla vet finns det inte mycket på tv den här tiden) och även hitta på något kul. Efter att ha raderat min inkorg igår vet jag heller inte om det var imorgon eller idag som Lina ville ha med mig till Hofors. Och strax pank på mobilen. Saker o ting blir bara bättre o bättre, sweet... not

Jaja, glad som en solstråle- upp o hoppa, nu blire film med starka ting (säkert the Core eller nått) och sen så!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela