sagaarvidsson

10e september- And I'll get through this

Publicerad 2009-09-10 19:11:32 i Allmänt,

Whoa glömde blogga igår. Ojoj.

Allmänt seg dag idag, åkte in till Viken och satte upp lappar ang Bus (lovar att de känner igen mig i sandviken nu, och att de snackar om den där galningen som går runt och ropar bus!!) och har efter det ätit, städat, flyttat in, handlat mat och sett på Grey's. Ska strax över till Moni med the twins för en Idol-kväll med (förhoppningsvis!) lite uppvärmning på Singstar.
Missade Idol igår eftersom tvn var upptagen, men jag är lika glad för det ;)

Var upp inatt strax innan tre och såg första set i tennisen med Söderling och Federer (såg även slutet på damernas kvartsfinal, men där har jag inget direkt intresse), men insåg snabbt att Söderling visserligen var bra men troligtvis inte tillräckligt. Båda såg ut att ha problem med sina servar, men Federer är ändå.. Federer.. Så klockan fyra gick jag och la mig igen.

Mamma åkte till Spanien idag och jag laddar inför helgen som kommer. Och tydligen är jag en mamma-stand-in för katterna just nu; i vanliga fall gillar de mig inte men nu får jag inte bort dom ur knät. Och min "t" knapp har hakat upp sig, så ibland blir det fyrtioelva t:n medan det ibland inte blir ett enda ett. Irriterande värre, nu måste jag för en gångs skull kolla vad jag skriver.
Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela