sagaarvidsson

16e oktober- Live learn life love die dust gone

Publicerad 2009-10-16 13:56:39 i Allmänt,

En ny dag. En regnig dag, men det är rätt lugnt för jag sitter ändå framför datorn. Sånna dagar är sköna. När man kan ha pissväder ute och ändå må bra. Det är ett gött liv.

Ikväll är det Idol hos Moni, YAY! Vi var ju där igår (jag och the twins) och körde lite Ticket. Riktigt kul, för jag vann (!), vilket jag inte gjort sen... December? Ungefär. Så efter att ha vunnit överlägset så körde vi singstar istället. Där äger ju dock Moni.. Men det skyller vi på att hon inte har något liv (a).
menmen.

Jag ska fortsätta vara duktig och röja lite, mamma kommer på torsdag, så den som är duktig på att räkna inser att det innebär att jag har sex dagar på mig att få det att bli rent. Good luck.. Meen, nej. Hejsvejs!

We build our ivory towers to protect us from the flood
A fleet of vessels made of wood so they won't rust
But can we see the bottom of the bottle when we start to drink?
There's fire on the mountain fire and it's coming our way

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela