sagaarvidsson

3e oktober- Varmare än varmt

Publicerad 2009-10-03 18:46:22 i Allmänt,

Fy tusan vad hett det är ute just nu! Okej, man ska inte klaga but still... Bara nagra dagar kvar här nere nu, vi solar sa mycket vi orkar och jobbar stenhart pa en bra bränna.

Jag vill se Idol, alla bara pratar och pratar, I'm jealous... Humm.. Som bara den.

Annars är allt bra. Vet ni, det har kommit en massa svenskar hit. Jobbigt läge, nu maste jag vara snäll och inte prata skit högt längre. Ansträngande värre, I know... Menmen, kul att se pa iaf, kunde vart värre.
Vi har ocksa börjat använda surfbrädor (sma för barn tror jag det är egentligen) att plaska runt i havet med, det är sjukt najs och kul!! Och igar var det storm i vattnet (fraga Gunilla som ham,nade under vattnet inne vid stranden hur sma vagorna var...) och till slut gav vi upp, det blev för jobbigt. men det var sjutk kul. Jag gillar vagor. mindre kul sen att ha vag-känslan kvar, jag behöver bara blunda sa är jag sjösjuk, vette fan vad det är för fel pa mig!! helt ärligt, hur manga har ni hört talas om som blir sjösjuka när de ligger och läser i soffan efter att ha badat i havet?! Skulle gissa att de gar att räknas pa en hand iaf...

Menmen, det är allt jag delar med mig av f¨r tillfället, plus det faktum att jag g¨r mitt bästa för att bega ratt mord just nu. Pa en flugjävel.


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-10-04 15:29:04

Jag är iiiinte avis ;) förresten va sött du hade skrivit adressen på vykortet ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela