sagaarvidsson

28e oktober- Nu är det jul igen

Publicerad 2009-10-28 14:37:31 i Allmänt,


Ikväll är det dags för Michael Jackson- rullen, spännande spännande! Jag ÄLSKAR att gå på bio, tänkte ju passa på nu sista gången såhär inför flytten imorgon. För om jag inte minns fel, händer det inte speciellt mycket nere i Mariefred. Men det är bra, då får jag fokusera på hästarna igen.

Känns som jag har tio miljoner jäkla saker att hinna med innan imorgon, har precis postat två paket med Schenker, vilket krävde ett fint besök på biblan eftersom våran skrivare befinner sig i studion, och handlat glass, måste hämta hjälmen hos Moni, hinna packa klart ALLT, hinna torka kläderna som ska packas... Och jaa... jag vet inte. Hinna sätta mig på 18-bussen in till Sandviken och ja.. Hm. Det blir nog bra. Späckat schema har ingen dött av förr, eller? Jag menar, magsår och annat stressrelaterat, det är bara för mesar. Här sitter ju bruden som käkar möglig tårta utan att veta om det, hon som har lust att ställa sig mitt i gatan för att bli överkörd när hon ska till tandläkaren och hon som fortfarande inte kan skilja på olika psykologiska synvinklar i skräckfilmer. Tough bitch.

Menmen. Såg Ensam Hemma idag efter att ha blivit inspirerad av annat folk, det är ju en tvätt-äkta julrulle, och är lite sugen på att kasta i tvåan samt Nu är det jul- igen med den sjukt sköna renen. Har ni inte sett den-- dags att se den!! Skrattgaranti om ni har samma sköna, sjuka humor som jag ;)

Här kommer några bilder från Twister-kvällen hos Moni, ibland händer det saker ;)







Jag kommer sakna alla, men jag är ju hemma snart igen.Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela