sagaarvidsson

27e oktober- Nu börjar julfirandet!!

Publicerad 2009-10-27 10:26:11 i Allmänt,

Jag vet att det inte är första november ännu, så egentligen rent tekniskt sett så fuskar jag; men jag kan bara inte stänga av msuiken! Sitter här och lyssnar på Celine Dions julskiva.. DÖM MIG INTE! Men ärligt, med lite glögg i handen börjar jag få de rätta julkänslorna. Helt kanon. Känns underbart bra det här! Jag är på bra humör med ont i munnen, men vad gör det? Det är ju snart jul!!
Ingen är lyckligare än jag

Jag borde börja packa. Men jag orkar inte riktigt ännu, de viktigaste sakerna har jag ändå framme så länge det går. Men jag borde åka ner till Moni och hämta min jälm och lite ridkläder. kan vara smart att få det gjort innan torsdag.. Annars inte mycket på schemat idag, ska vänta in Eva och Peter innan jag drar ner på byn och skickar iväg lite mer saker, sen blir det Sandviken med mamma och lite shopping inför torsdag. Sedan är kvällen ledig. Än så länge ;)

Men nej, klar-bloggat för en stund, blir säkert lite American Dreams innan jag gör något nyttigt.

Deck the halls with boughs of holly
It's the season to be jolly
And be thankful for all that we have
All the lights and decorations
Put up in the anticipation
Of the joyful celebration
That's on its way
We're counting the days
'Til it's time for Christmas day

Oh and God bless us everyone
The good and the bad
The happy; the sad
Oh and God bless us everyone
Here's to family and friends
It's good to be here again
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela