sagaarvidsson

26e oktober- Jag ser rädslan i ögonen

Publicerad 2009-10-26 17:53:40 i Allmänt,

Hej alla små möss där ute.
Här sitter jag och svettas inför tandläkaren om en timme, paniken brinner inombords och jag har god lust att skita i det. Men det ska jag inte. Det kan jag inte. Jag hatar att vara 20.

Meenmen, annars är det mesta bra, mamma och jag har precis velat med en gammal gubbe från tradera som varit arg och virrig-- snacka om att öka på min stress-situation. Piss. Men som sagt, annars är det mesta bra!

Fast hjälp, nu kommer det en gammal tant och sitter och skriker här i köket, varför har vi grannar? God knows. Hähä. Menmen. Igen. Shit, märker ni hur nervös jag är? Man kan ju tycka att någon som gladeligen tar nålar och tattuerar sig utan att blinka borde kunna borra en tandjävel, men inte denna brud inte. Får kalla kårar bara jag tänker på den där pet-saken de andvänder när de kollar efter hål. Jag menar; om jag inte ens kan tugga på den sidan utan att det gör ont, hur ska hon då kunna trycka utan att det gör ont? Men then again, det är bara smärta. Det är inte så att jag dör (hoppas jag...) och jag klarade ju t.om att flyga ToR Spanien trots min rädsla.. Dags att bli stor, heja heja.

Haha, märker ni vad jag försöker tagga mig själv? Är lite rädd för att jag kommer backa ur när jag sitter på bussen och hoppa av för tidigt och byta buss hem igen. Som en annan skolkande fjortonåring.. Aaaaaasch, jag VILL INTE!!!!!!! Om jag inte överlever detta, så vill jag passa på att tillägna några sista ord till de som betyder mest. Eller så inte, jag har inget att säga.

Ha det bäst, I know I wont
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela