sagaarvidsson

25e oktober- Dam di-dum

Publicerad 2009-10-25 23:09:45 i Allmänt,

Wow, det är helt otroligt. De senaste tre komedierna jag sett har varit skitbra! Hur ofta händer det? Det är väl allmänt känt att fyra av fem komedier suger, men ojojoj! Har precis avslutat the boat that rocked och den var riktigt skön! Jag satt här framför datorn och fnittrade för mig själv, den hade verkligen några fina moments!

Klockan 17.30 landar jag i Mariefred på torsdag, med förhoppningar om fint väder de närmaste veckorna. Vet inte om jag pallar snö direkt med en gång, så snälla alla vädergudar som läser min blogg-- vänta med snön till januari ;)

Annars händer inte mycket, ska försöka se Michael Jackson-rullen nu på onsdag, men vi får se hur det går med det, då Elin ska tävla KM under dagen också och jag har lovat haka på. Inte för att jag gråter över det, det är roligt med tävling!

Meeenmen, jag ska sova och försöka kliva upp i tid. Och just det ja, imorgonkväll ska jag till den där förbannade tandläkaren. Men det är på tiden, för nu ilar det i munnen bara jag dricker vatten.. Weird.

Over and out, puss

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2009-10-26 19:09:44

ska du tillbaka dit?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela