sagaarvidsson

19e oktober- I'm gonna live forever

Publicerad 2009-10-19 23:47:44 i Allmänt,

Vet ni vad? Idag blev jag spontanbjuden på bio och det är minsan aldrig fel! Moni och Angelica skulle gå och så undra Moni om jag ville haka på, gratis och fine by me säger jag bara! Jag tackar aldrig nej till gratis rulle!!

FAME, så sjukt skön film! Inget jag kommer se igen inom den närmaste framtiden, men den gav en extrem skön feeling när man satt där i den minimala salongen med FYRA andra personer förutom oss... Sköna dansnummer, helt okej sångare och den gav en grooving feeling. Classy!

Plus att jag känner igen den där grabben, Marco, från något, men jag kan inte komma på vad. Det stör mig lite. Men det kommer väl ikapp en så småningom..

Var ju och provred idag, vilket gick bra! Mysigt sto, passar bra om man vill ha det lite relax utan krav. Mysigt mysigt. Plus att jag har alltid gillat skäckar!

Menmen, dags att avsluta nu, bara 13 minuter kvar tills nytt dygn.
Pusshej

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-10-21 14:18:24

nämen, ska Saga köpa häst? eller vad va det för nått? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela