sagaarvidsson

17e oktober- Give me the truth

Publicerad 2009-10-17 23:50:49 i Allmänt,

Uh-uh, det är bara 20 minuter kvar tills klockan slår tolv, vilket innebär att jag måste göra en supersnabb bloggning om jag ska hinna idag. Jag har ju som mål att blogga varje dag, även om jag är värdelös på det titt som tätt. Men ärligt, 20 minuter att blogga låter kanske som en mindre evighet, men jag har alltid svårt att hinna med på tangentbordet. Tankarna har hunnit rusa iväg innan jag skrivit första ordet i en mening, och då måste jag gå tillbaka i minnet för att komma på vad jag skulle skriva från början. En mindre evighet försvinner med andra ord rätt så snabbt.

Var med tvillingarna i Valbo idag, lite smått stressade blev vi på slutet vilket slutade i en ganska spännande slutrucsh mot bussen, men jag fick i alla fall med mig ett nytt grått linne från Gina och så några armband från samma shop. Jag tog dessutom en underbar kladdkaka mitt i allt, och satsade stenhårt på Triss. Vann på båda lotterna men kammade hem NOLL på de fyra nya.. Inte min dag ;)

Imorgon är det tävling i Gävle som gäller, jag följer med Elin som support och för att få något att göra. Jag håller tummarna att det går bra för henne, hon ska starta LB plus LA med laget. Så för att sköta det hela helt regelrätt håller jag alltså på laget med, trots att jag egentligen avskyr Högbo. Menmen. It's not their fault. inte egentligen åtminstone.

Meen, slutbloggat om dagens icke-intressant händelser, myohmy vad jag har slut på roligt att säga.
Såg nyss Role Models med bl.a Sean Williams Scott (Stifler-undret), och det var fan en av de bättre komedier jag sett de senaste månaderna. För ärligt, vad händer med dagens komedier? De amerikanska börjar närma sig den svenska standarden, vilket alltså innebär att japanska actionrullar är mer underhållande. Men jag hoppas på en ändring, ska försöka plocka hem lite filmer nästa vecka. Laglig som jag är hyr jag ju på macken, och om jag får som jag vill ska jag komma in i min gamla vana att se 5-6 nya per vecka. Det är ju trots allt sju dagar per vecka.. bara att köra på.
Men nej, nu blire lite Good Charlotte (jag har hakat upp mig på the Truth) och sen ska jag låtsas göra nått annat än sitta framför datorn.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela