sagaarvidsson

14e oktober- You judge a soul by a lie that was told

Publicerad 2009-10-14 11:46:03 i Allmänt,

Tjena alla små stjärngossar!

Spenderade kvällen hos Moni igår i hennes lya, där det bjöds på middag, brända grönsaker (vad gör hon inte för att slippa äta grönt den damen..), Idol 2008 (!) och ja lite tv i smått o gott. Massa bilder som Frank skickat till henne, (GE MIG NU MONI!) men datron dog så jag fick inte se alla. Jag hoppas på att Moni vaknar upp ur sin koma och vidarebefodrar idag...

Menmen. Idol 2008 is the shit, fan vad kul det var att se alla auditions igen! Vi satt och roade oss med elaka kommentarer, jag hade Caspian som armstöd och så käkade vi godis, vaniljmunkar och drack Cola. Jag är inget fan av cola men igår funkade det! Riktigt najs kväll helt enkelt.

Har fått ett mejl av the former boss som jag precis knåpat ner ett svar på, och utan att säga något om det innan jag vet vad som händer, så kan jag bara konstatera att det kan bli några spännande kommande månader. Precis vad jag behöver. Inte direkt att jag har brist på annat..

Hittade Bus igår, jag borde ju få en katt-hittar-medalj. Men sen släppte jag ut henne när son satt och tjölade vid ytterdörren, för vill hon gå ut så får hon väl gå ut då. Nu vet jag att hon lever, hann kasta i henne lite piller, mat och vaten med så hon kanske klarar sig några veckor ytterligare. Who knows.

Menmen, nu ska jag se Cloverfield eller vad rullen heter, kom ju på att jag köpt massa film innan jag åkte till Spanien men inte sett mer än EN av dom. Så, byebye
Pusshej

I speak these words but baby you don't even listen
These things I say just go right through your head
I'm like a gun but I am low on ammunition
I'm like a book that is waiting to be read

What is the source of all this pain that you've been dishing
Could they be lies that maybe you've been fed
Consider well the kind of stream where you've been fishing
I'm like a book that is waiting to be read

You never know baby, you never know baby
You never know baby, you never know
You judge a soul by a lie that was told baby
You never know baby, you never know

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela