sagaarvidsson

13e oktober- Plant a seed, plant a flower, plant a rose

Publicerad 2009-10-13 12:55:49 i Allmänt,

Jaha ni. Jag sitter här och kollar på bilder från Björnnäs, och det sköna är ju att jag lånade Elins kamera på slutet och hennes bilder följde rent automatiskt över till min dator vid överföring; och ojoj vad roligt jag har! Jag längar tillbaka en hel del, men det känns så lång bort men ändå så nära. Men jag måste försöka ge Storvik en ny chans, känner mig som sjutton typ och inte tjugo när jag bor här- som om jag skulle flyttats tillbaka i tiden. Men, det kanske finns sidor av denna by som jag inte visste om när jag var yngre, vem vet.

Men här kommer ett lagom snällt exempel av min favorit-finne; --kaffe någon?!



Men jaja, jag ska leka snäll. En stund. För det är aldrig roligt att vara snäll för länge. Men det vet ni kanske redan?
Såg nyss senaste Harry Potter-rullen på nätet, har ju bara sett den en gng och jag ser aldrig en film enbart en gång, det måste vara något fel på mig (mer known as the Saga-syndrome) eftersom jag först ser filmen, sen ser den en gång till för att analysera, är den bra ser jag den gärna en tredje gång för att lägga märke till alla smådetaljer och är jag extremt nördig och blir bjuden på film kan jag det hända att det även blir en fjärde. Dock är jag dålig på att inte avslöja handlingen för folk, så det kan vara smart att tänka efter en gång extra innan man ser en rulle med mig. Så, nu är ni varnade ;)

Hm, inte mycket på gång annars, det är tyst i huset men jag ska snart dammsuga lyan, diska lite efter maten och kanske försöka rensa upp lite i köket. Om jag orkar. Middag hos Moni ikväll, kan bli kul. Satt och såg Wipeout där igårkväll till sena timmen var slagen, hoppas på något liknande idag.
Menmen, med Hansons Middle of Nowhere Acoustic på datorn kan inte mycket trycka ner en idag, så hej på er!
Pusshej

Can you tell me who will still care?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela