sagaarvidsson

12e oktober nr 2

Publicerad 2009-10-12 16:32:05 i Allmänt,

Nu ska jag se Catch and Release, finns det någon mysigare mysfilm eller? Bara att krypa upp i soffan med godis, värmepåse och kuddar. Mums. Trots att denna rulle råkar ha en dåligt agerande Jennifer Garner (ohmy, jag har svårt för henne) så är den att rekommendera, riktigt najsig en grå måndagseftermiddag! I vanliga fall älskar jag måndagar, men denna känns tråkigt nog väldigt trist. Meen, ändring på det NU!

Pusshej, blir säkert tio inlägg till idag eftersom jag är rastlös och utan nytta o göra.

Kommentarer

Postat av: Svingen

Publicerad 2009-10-12 19:50:42

http://www.urban75.org/useless/bored.html saker att göra i ett rastlöst tillstånd...

Postat av: saga

Publicerad 2009-10-14 01:04:43

haha naajs! XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela