sagaarvidsson

10e oktober- I've had my dream

Publicerad 2009-10-10 22:47:52 i Allmänt,

Hemma från storstan Stockholm. Fullspäckad dag (som framstod som något oplanerad och oorganiserad dock) och jag har haft extremt kul!
Naturhistoriska museumet var det första stoppet för dagen, och NEJ, jag rörde inga fiskar. Inte som levde iaf ;)
Vi sprang och jäktade bäst vi kunde, petade på fejk-skelett, skrämde upp småbarn när jag satte fast handen i ett björn huvud och skrek högt som fan och låtsades att den bet mig ((a)), pretended to be smart as always men tröttnade snabbt när det visade sig handla om saker som jag hade noll koll på och jaa.. Det var väl all där. Åt mat, som smakade skitilla, så det var ingen mat-höjdare direkt. Inte för att jag är kräsen av mig, knappt någon stortätare heller men vad fan, det ska ju gå att tugga och svälja i alla fall...

Sedan var det då den riktiga höjdaren; HAIRSPRAY! Den var asbra, men seg publik. Hon som splade Tracy påminde mig om Sookie från Gilmore Girls, han som spelade Link dansade gött och så var det väl allmänt kul, men Lassgård; OJOJ.  Fan vad jag skrattade...!! ASbra, jag är glad att jag fick chansen att gå!

Men vet ni vad det bästa med dagen var? Jo, så här är det då; att på vägen dit fick vi fylla i svååra (riktigt svåra alltså) frågeformulär (med frågor såsom; vad finns mellan berg och dal") och på hemvögen presenterades vinnarna; JAG OCH EMMA!! Tadaaaaaa, vi jobbade ju ihop hon och jag och jävlar vad stolta vi vart! Blondin-power deluxe är nog det minsta man kan säga-oh-ah!

Nu blir det lite "Skruva den som Beckham" innan jag fortsätter läsa lite, och dona allmänt. Ha det bäst, pusshej 

Kommentarer

Postat av: Emma (aka Frank)

Publicerad 2009-10-11 09:53:18

Vi var ju så gryyymt smarta, det kommer jag leva på länge! Men du, ett av hans svar var lite skumt, vårt svar var bättre. Synpunkten kan man ju inte se, den kan man ju typ bara höra, men tidpunkten som var rätta svaret kan man ju visst det se, på klockan? O.o

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-10-11 18:44:20

Fan vad najs det är att följa din blogg :) Det är skitbra läsning när man har tråkigt i vakten...Då blir man oftast glad och positiv när man är lite nere :) För dina inlägg är ofta väldigt roliga och glada :D Men det är ju tros allt blogginlägg a la Saga åxå. Vad mer kan man förvänta sig lixom ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela