sagaarvidsson

1 oktober- I'm still alive

Publicerad 2009-10-01 17:20:58 i Allmänt,

Tadaaa, here I am again. Signed, sealed delivered..
Hur gar det med Idol där hemma egentligen? Jag saknar det, som deeen. Jag vill se den underbara juryn jue..

Här är allt bra, efter nagra soliga dagar pa stranden (har legat där hela dagen idag med..) sa har det börjat blasa upp lite, och det kändes som ett bra tillfälle att hamna framför datorn en stund. Dock har jag en dum dator där msn är kaputt och jaa.. Men annars sa!

Inte mycket annat som hänt om jag ska vara ärlig, inte annat än att det är trevligt att vara ung, blond och nagot sadär tränad (hojoj, har ni hört pa trissor att jag tränar för fullt??) för det blir sa mycket enklare att fa det man vill utomlands da! Greejt!

Menmen, nu ska jag göra lite annat här pa datorn, kanske kommer en ny snabb update, who knows?
Pusshej

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2009-10-01 19:20:37

vad gör du nu för tiden??

Postat av: Svingen

Publicerad 2009-10-01 20:00:47

http://www.ebuddy.com/ = eBuddy Web Messenger is a web based instant messaging service. Chat online with friends on MSN... om msn-abstinensen blir för stor :p

Postat av: maria

Publicerad 2009-10-03 18:40:43

hehe okej :) så de blir till att starta eget?? :P

själv söker jag jobb.. bor i sthlm nu.. vill oxå och spånar lite på eget företag.. har ju alla idéer.. men det är omöjligt att ha råd med de.. får se om något år vad som har hänt :) för jag SKA ha eget företag :)

kram kram

Postat av: maria

Publicerad 2009-10-03 18:50:02

kul :) vad ska du göra då? varmblod eller

?

sjukt dyrt här kan man inte gå pluss på de... 4000 i stallhyra.. de går inte.. hehe

Postat av: maria

Publicerad 2009-10-03 19:10:02

okej :) ja ungponny kan man tjäna grymma pengar på om man köper och sen säljer :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela