sagaarvidsson

Skoj skoj skooj

Publicerad 2009-11-13 22:05:03 i Allmänt,

Okej, vi ska på fest imorgon, maskerad med yrkestema. Och Elin har en asbra idé, inbrottstjuv. Tänk er två a la Brooke and Rachel-look så är det ju glasklart. Dock ett problem. Jag ahr ju packat för att bo här till december enbart med inriktning på jobbet i stallet. Hade inga planer på att parta på, så gissa vem som är HELT utan kläder? och det är imorgon kväll.. jag menar HJÄLP. Jag skulle vilja ha ett par astajta svarta brallor, höga stövlar och en tajt- svart tröja men nej då. Finns inte med i min packningslista. Fuck.

Men vad ska vi då vara? Visst, det finns riktiga klassiker såsom; sköterska, läkare, servitris osv osv. Bara tråk. Eller rockstjräna såklart. Men då måste man ju vara outstanding, och hur lätt är det med en garderob med enbart ridkläder och några jeans? Inte alltför lätt..

Menmen, Elin och jag frotsätter spåna. Ha det fint, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela