sagaarvidsson

Nöjd

Publicerad 2009-11-07 17:18:02 i Allmänt,

Jag är så jävla duktig. Som bara den. Ni som läst tidigare inlägg från idag vet att jag är nöjd med ridningen på tidigare hästar idag, men nu är jag ännu mer nöjd. Bellis gick JÄTTEBRA, så det känns skitbra. Hoppade och hon var med på noterna utan att tveka, skoj skoj. Dock inte lika kul med Fenny. Hon gick bra och jag fick henne att trampa riktigt trevligt, men vi klickade inte alls. Vet inte varför, men direkt när jag satt upp kände jag att våra personligheter klingade totalt olika och jag tänkte direkt; shit, det här är kommer bli ett jobbigt pass. Vilket det inte blev, inte på det viset. Men hon gav mign ineting gratis, och inte jag henne heller. Menmen

Siri och Jojo kommer upp hit ikväll, vi ska lira Singstar, köpa pizza och käka godis.
Jag har ett bra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela