sagaarvidsson

Hellre omogen än övermogen

Publicerad 2009-11-05 17:01:19 i Allmänt,

Den som klagar på att jag uppdaterar sällan nu är dum. För det här är tredje gången idag. Nog kan ni klaga att jag inte skriver något vettigt, men jag skriver i alla fall skit kontinueligt. WOW, svårt ord att stava till.

Jag tänker fortfarande inte skriva vad jag har kommit fram till, men jag kan tala om att jag är nöjd med mitt beslut. Jag måste dock prata med bossen en stund och diskutera lite med henne, men annars så. Jag har fått mina frågetecken uträtade och det är inte längre så mycket som är oklart uppe i huvudet på mig. Rent tekniskt, ja, psykologiskt-nej.
Haha jag tycker synd om er, jag fattar fan inte själv vad jag skriver. Den som inte redan är bortvillad borde få medalj.

Elin kallade mig omogen, men det kan jag tala om -- Jag är hellre omogen än övermogen!! HIHI ;)
Oops nu ringer det viktigt folk här, bäst jag är tyst. ANnars kanske Elin ger mig en sån där blick som dödar.

Seriöst inlägg deluxe.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-05 20:54:32

jag tycker du är dum!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela