sagaarvidsson

Fake it til you make it

Publicerad 2009-11-13 19:44:32 i Allmänt,

Sådär, nu äre ca 20 kvar tills Idol börjar, så jag tror jag hinner göra ett litet kortis-inlägg i alla fall.
Är lite sådär småtrött efter att ha ridit en del hästar idag, roligast var det med Lillen, för efter en stund började han verkligen arbeta ordentligt. Riktigt härlig känsla den sista halvtimmen, det upplever jag gärna igen!!

Jonas har ryggskott, så hans hästar är lediga resten av helgen samt hela nästa vecka. Ridsugen någon? Jag vet att jag är det iaf. Med lite tur vill Elin rida Fenny mest, så kanske jag slipper henne lite. Inte för att vara orättvis men jag gillar henne verkligen inte. Vi klickar inte på någon nivå.

Hoppade över Toll-träningen igår, men ska försöka satsa på nästa om två veckor istället. Kan behövas. Har börjat hitta tillbaka till en något-som-iallafall-liknar-en-sits nu igen, så det kan vara värt att arbeta vidare på. Spännande spännande.

Snön har nästan smält bort helt, jag blir lite ledsen. Jag ahde ju velat ha snön kvar nu hela vägen fram till jul. Deprimerande.
Apropå deprimerande, jag såg det senaste avsnittet tvd idag som jag nämnde tidigare, och nu är det en vecka kvar till nästa.-I want more

Menmen, nu är det bara en kvart kvar. Ska hinna skära upp kycklingen och slänga den på plattan med, och helst börja koka lite potatis. Helst hänga tvätten med, men sån tidsoptimist är inte ens jag.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela