sagaarvidsson

7e november- Jaaaa

Publicerad 2009-11-07 14:12:44 i Allmänt,

Säg att jag är duktig. Jag äter kyckling och potatis med creme fraiche. Jag har lagat hela måltidne själv, utom det sistnämnda. Den är färdig på burk.
Jag är ju duktig nu när jag är ledig. Inte nog med att jag red 3 hästar igår, jag diskade, gjorde matlådor och städade lite också. Och nu idag, ska jag rida 4 hästar, städa mitt sovrum och vara social. duktiga jag.

Jag har ridit Jugge för första gången idag, det är Lottas P.R.E, riktigt mysig var han. Hittade knapparna bitvis, men lite nytt eftersom Lotta vill att han rids lite "annorlunda" jämfört med våra hopphästar! Men kul var det.

Har nyss ridit den stora Lillenn, och på bossens begäran har vi hoppat. Det gick jättebra!! Jag är sjukt glad över hur bra det gick, han kändes så lyhörd och fin! Hade ju några mardröms-scnearion beredda där innan jag skulle rida, men det gick som sagt riktigt bra. KUL

Nu ska jag strax ner och rida Fenny (för första gången) och hoppa Bellis. KUL KUL KUL, jag gillar mitt liv igen.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela