sagaarvidsson

6e november- Yiha

Publicerad 2009-11-06 15:00:54 i Allmänt,

Puh, andas. Precis ridit Bellis, ska strax ner och rida Abbe och Biggles. Ska bara hämta andan och käka lite först.

ledig idag, vaknade med ett ryck halv nio då gubbarna borrade upp nya vattenkoppar nere i stallet och det hörs etremt (!) bra upp genom golvet. Trodde först att det var datorn eller något som höll på att explodera. You never know

Idol ikväll, spännande spännande. Hoppas som vanligt en hel del på Erik och Tove, men tror och vill att det är dags för Rabhi eller hur han nu stavas, att åka hem. Jag har aldrig gillat smörsång. Okej, Westlife köper jag, men still. Hmm..

Och yay, det har sänts ett nytt avsnitt av först Americas Next Top Model cycel 13 OCH the Vampire diaries. Jag dog av lycka.

Neej, kladdkaka och sen ner. Pusshej

Kommentarer

Postat av: JeffaPeffaSomGårLösPåTove

Publicerad 2009-11-06 23:12:15

Erik är ok, men TOVE?! Nejdu, jag typ hatar henne :P Hon försöker vara överdrivet charmig hela tiden. Dessutom är hon konstig?! Vad gjorde hon idag då, skitsur var hon..och satt inte på soffan med dom andra när Jidhe intervjuade dom andra när dom sjungit...näe du :P Erik var bäst idag! Men Tove får ett bu :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela