sagaarvidsson

5e november- blötslask

Publicerad 2009-11-05 09:49:36 i Allmänt,

Neeej, nu är det snöblandat-regn ute, det är blött och hästarna blir dyngsura. Vi får nog ta in dom till 12. Pissväder. Jag som hade hoppats kunna vakna upp imorse och kliva ut i ett vitt land. Men inte då.

Gick bra att rida Bellis för Marjut igår, och hon har kommit med ett förslag som jag har svårt att neka till. Men jag måste fundera, är det verkligen så smart? Men ärligt. Det är en jättechans. Som jag kanske aldrig mer kan få? Men det finns några frågor att få rätsida på.

Men. Ja, annrs är det jobb strax igen, Elin dricker sin sjunde kopp kaffe nu och när den är tom går vi. Ha det, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela