sagaarvidsson

3e november- The girl is back in town

Publicerad 2009-11-03 09:35:30 i Allmänt,

Fear not, Saga is back. Och nu är hon dessutom levande på riktigt igen. Hur bra känns inte det??

Har jobbat ensam två dagar på raken, jobbar idag äntligen med Elin igen. Blev lite kaos igår med några hästar, har ett vackert blåmärke på armen och vaknade med världens nackspärr, men annars lever jag.
 It almost took a funeral to make me feel alive
Ska kika lite på cdon nu, vill ha fler singstar plattor! Än så länge äger jag skiten ur Elin men så snart hon blivit varm i fötterna kommer hon äga mig om vi bara har en skiva. Hon har ju dessutom kunnat träna nu nonstop i två dagar...
Men nä, ha det så bra folk så länge

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2009-11-03 17:01:34

Äääntligten! Uppdatera oftare tack :D

Postat av: Saga

Publicerad 2009-11-03 17:30:48

jag kommer inte in på din sida, jeffa!!!!! LÄNKA

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-04 07:32:51

håller med jeffa! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela