sagaarvidsson

27e november- Hej hallå

Publicerad 2009-11-27 09:27:17 i Allmänt,

Leeedig. YES! Det här behöver jag! Vaknade vid nio, skönt som bara den med ca.. 3 timamrs sovmorgon, jag känner mig som en helt ny människa ska ni veta!
Sitter här och proppar i mig Toffifee (snart ätit femton styckna--imponerande) och funderar på att äta frukost innan jag kör igång med tätt, disk och sedan ner och rida. Mycket att hinna med diag innan Globen!

Elin; mjaa, jag har redan ätit två choklakalendrar som jag köpt själv, jag litar på att min moral håller fanan högt när mamma nu skickar ner en och att den faktiskt överlever hela vägen fram till jul ;) hihi

Bilder på Marina? Jodå, det kommer ,) ha det bäst så länge, nu tog godiset slut-- tur jag har mer i köket, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela