sagaarvidsson

22a november

Publicerad 2009-11-22 18:28:19 i Allmänt,

Idag har varit en skön dag på jobbet. Typ. Jag har inte stressat, jag har inte slitit sönder kroppen alltför mycket och det var i alla fall fint väder en timme. Mellan sju och åtta i morse...
Annars händer inte mycket, precis käkat och ska strax åka iväg en sväng med Elin. Jonas behövde en chaufför, så jag tänkte göra henne sällskap. Snälla jag. Och det är inte alls för att det innebär en chans för mig att köpa godis. Inte alls.

Menmen, nu ska jag göra nytta

Dagens citat kommer självfallet från den något förvirrade kommentatorn i ridsport:

"Han har inte vunnit någon tävling i Europa. Bara en i Polen".

Kommentarer

Postat av: Lina ^^

Publicerad 2009-11-26 18:13:32

Haha, helt klockren :D

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-26 18:14:19

Uppdat bloggen va? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela